neděle 3. března 2013

365/2013 - 61. Slunečná sobota

Jo den krásný plný sluníčka. Ráno jsem předpokládala procházku k bučící dodávce, ale kdepak. Mladej pán se rozhodl, že teda tohle sobotní ráno věnuje spánku, aby mu zbyl víc energie na "zlobení". Číst sice neumí, ale občas mám pocit, že i pouhé listování v "Prevítovi" je pro něj velmi inspirativní.

Na procházce se rozhodl, že nevidí důvod, proč bych měla fotit a tak jsem opravdu neměla šanci. Vyfotila jsem jednu fotku z lávky a pak jsem měla co dělat, abych ho uhlídla. Můstek totiž zkoumal s opravdu velkým zaujetím. Když si začal lehat pod zábradlí a zkoumat cože je to mezi tu částí pro pěší a částí co byla původně pro auta, tak jsem ho raději chytla. Při jeho nadšení by hrozilo že by tam mohl zahučet.

Po dlouhé době jsem taky vzala do ruky tužku a byla nucena kreslit. Protože když chci kreslení po Mišákovi musím mu předvést, že je to zábava i pro maminku. Jinak to ignoruje.

V podvečer si ho odvezli babička s dědou, protože já potřebuji v neděli jet pryč. A Miška si to u nich aspoň užil.


Žádné komentáře: