neděle 10. března 2013

365/2013 - 69. Všechno nejlepší...

Míšovo narozeniny slavíme téměř o týden později. Ale uznejte, kdo si jako ideální narozeninový den představuje ten pondělní - odběry krve a pak na úřadě. No myslím, že to není příjemná představa ani pro dospěláky, natož pro čerstvého čtyřleťáka. A tak po domluvě s babičkou a dědou jsme oslavu připravili na neděli.

Ráno zkontroloval ledničku a objevil dort, cítil se poněkud dotčen, že ho nedostal k snídani. Ale nakonec se s tím smířil. A rozhodně jsem ho dobře naladila gulášem k obědu. Po obědě přijeli babička s dědou. A babička podala Míšovi tašku s dárky dřív než jsem stihla chytit fotoaparát a pak už jsme ho vlastně ani nezajímali. Knížky, autička, mašinky, tričko s Tomášem, prostě vše po čem jeho klukovská dušička touží. I na dort jsem ho musela upozornit. A i tak se teda milostivě nechal s dortem vyfotit a zase zaplul na koberec k dárkům.
Správně umístit vlak na koleje je někdy prostě věda

 Dobře, tak já se teda s tím dortem vyfotím.
A ted už nezdržujte, prohlížím knížku a je mi úplně jedno, že vzhůru nohama.

1 komentář:

Ali řekl(a)...

Dodatečně všechno nejlepší oslavenci k narozeninám!!!