neděle 3. března 2013

365/2013 - 62. Knoflíky kam se podíváš...

Dnešek byl prostě báječný den. A vlastně to všechno začal v lednu, když jsem na facebooku objevila sdílenou fotografii knoflíků s textem, že se schánějí šikovní lidé, kteří by měli zájem si do budoucna jejich šitím přivydělat. A tak jsem podle návodu od Hany Hořákové zkoušela první knoflík (viz den 18).

A na dnešek byla naplánovaná pracovní schůzka u paní Hořákové obchodě, kde se mělo zkoušet další šití a setkali jsme se se zástupci společnosti, pro kterou by se práce měla vykonávat. A já se rozhodla, že tenhle den si prostě užiju.

Nevím jak ostatní, ale mě paní Hanka dobila energii, už ve chvíli kdy otevřela dveře spolu se svým úsměvem a nadšením. A i uvnitř obchůdku byla sice malá, ale stejně milá společnost. A na stole ležela výstavka knoflíků a jiných nádherných výtvorů a bylo rozhodně co obdivovat.

A potom už jsme se pustily do práce, tři jsme šily a paní Hanka nám byla nápomocna dobrou radou. Přiznám se, že s tím prvním knoflíkem jsem dost bojovala. Namotávala jsem ho asi 5x než jsem ho konečně mohla začít prošívat. Ale zvládla jsem ho, další malý šel lépe, dokonce si troufnu říct, že se mi dělal mnohem lépe ten menší kovový, než ten plastový, který docela klouzal. Ale hlavně se šilo v příjemné atmosféře.

Prostě bylo to takové příjemné odpoledne a taky jsem si udělala radost, koupila jsem si knížku Knoflíky, kterou jsem si samozřejmě nechala hned podepsat. Ještě než jsem dojela na autobus, tak jsem ji měla přečtenou. A rozhodně se těším, až si zkusím další vzory.

Původní staré ručně šité knoflíky, o tuhle nádheru jde, právě tuhle nádheru jsem se dnes snažila naučit.

A dnešek nemůže vystihnout jedna fotka a tak tady jsou další

Malá výstavka, která byla na stole, když jsem dorazila - paličkované kraslice, drátované ozdůbky

 Knoflíky, které jako své ukázkové přinesla jedna z tvořivých duší.

A na kartě pěkně rozfázovaný knoflík, který jsme se dnes učili.

A přiznávám se, že jsem prostě neodolala a změnila půvdně plánovanou fotku do projektu 52, kde v aktuálním týdnu je téma RETRO. Sice jsem měla jiný nápad, ale když se to tak hezky sešlo, bylo by škoda nevyužít situace.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Paráda! Ty se fakt nenudíš, co? Ty barevné jsou moc pěkné, tak se koukej učit, přijedu se na ně podívat.