pondělí 25. března 2013

Jarní procházka, odrzlá zvěř a "čarostrom"

Fotek z procházky bylo tentokrát rozhodně víc, než pro projekt 365.

Tady je důkaz, že jaro už se přece jenom blíží

i když nutrie jsou čím dál drzejší - skoro by mi seťák stačil, jak šly blízko zkontrolovat, jestli náhodou nemám nějaký pamlsek (trošku experimentuju s rámečky, nevím který se mi líbí víc)



 A v závěru procházky jsem prostě musela se jít podívat na místní "čarostrom", dokud je půda zmrzlá a dá se k němu pohodlně dostat. Když jsem dávala na facebook první fotku tohohle platanu kamarádka pod něj napsala komentář - hele čarostrom. Název mi přišel poetický, ale netušila jsem ...
Na začátku března jsem si vzala do nemocnice s sebou Hru o trůny. A při čtení popisu čarotromu jsem si vybavila právě tenhle platan





Žádné komentáře: