pátek 8. března 2013

365/2013 - 63. Bez fotky...

4.3. - den kdy bych měla fotit už pro důležitou dokumentaci je nakonec bez fotky.

V mé představě správného narozeninového dne rozhodně není budíček v 6.30 a odběry krve kvůli předoperačnímu vyšetření a myslím, že ani v Mišákově ne. Ale přesně takové jeho čtvrté narozeniny byli. Ráno jsem ho vzbudila v 6.30, a protože ráno v půl páté se nacpal ke mě, tak usoudil, že ho stejně budím pouze z toho důvodu, aby se přestěhoval do své postele a přesně to také udělal.
Nakonec se mi povedlo docílit toho, že když po sedmé hodině dorazila babička (zůstal u ní totiž v neděli důležitý batůžek s papírama s věcma k doktorce), tak už byl připravený a mohli jsme vyrazit.

Jen jsem čekala, jak bude reagovat, na odběrech snad ještě ani nebyl. Rozhodně, ne v době, kdy už se pere, když se mu něco nelíbí. Ovšem překvapil. Sice se mu moc nechtělo se sestřičkou "cvičit", ale pak se jen zvědavě koukal, cože to tam s tou jeho rukou dělaj. No evidentně nebude patřit k omdlévačům. A na druhý den se pošupajdí pro výsledky a na prohlídku.
Od paní doktorky jsme zašli na kafe a na snídani. Přece jen je to chlap a na krev musel hladovej a hladovej chlap, to je trest.
Cestou zpátky jsme to ještě vzali přes úřady. No ani to podle mě moc nepatří k zábavným činnostem a tak aspoň za odměnu jsem mu koupila dortík.

Jen jsem nějak zapomněla vyndat foťák a tak nějak se všechno schrulo, že fotka ze 4.3. prostě není, fotit účelově se mi nechtělo a tak nechávám mezeru.

Žádné komentáře: