středa 20. března 2013

365/2013 - 78. My čekali jaro ...

Dovolila jsem si do názvu dnešního článku půjčit úvod známé písničky Jaro od skupiny Fešáci.

Ano na jaro už jsem se opravdu těšila, po neděli, která byla nádherná a pondělku, které bylo pošmourné a pršelo, jsem čekala, že vyjde meterologům předpověď počasí z předchozího týdne a začne být hezky. Bohužel mě nenapadlo se podívat na předpověď aktuální.

Pohled z okna mi připomene úplně jiný text - "a zas ku.va padá" z neméně známé Ladovské zimy od Nohavici.

Já vím, že to je přehnané, takové mrazy jako v Jaru, nebo zima jako v ten rok, kdy písnička Ladovská zima vznikla opravdu není. Ale i tahle je prostě únavná, potřebuju jaro, barvy, načerpat energii a ne, aby bylo všude bílo a šedivo.

Nejraději by člověk zůstal zalezlej v pelíšku a ani čumák nevystrčil. No tedy aspoňá, Mišák byl vyhlídkou na procházku do města nadšenej. Domů jsme dorazili po víc než dvou hodinách a Mišan pěkně zcachtanej, ale nadšenej.
A tak končím se stížnostmi, jen mi proboha řekněte, jak mám v tomhle vyfotit fotku do projektu 52, kde tento týden je téma "Jarní".

Žádné komentáře: