pondělí 18. března 2013

365/2013 - 75. Když si člověk plánuje ...

Tak jsem si na sobotu naplánovala nákup podle letáku. Byla v akci věc, kterou kupuju pravidelně, tak proč neušetřit. A tak jsme s Miškou vyrazili procházkou do obchodu. No bohužel, v obchodě to bylo jak u snědeného krámu. Akční zboží nebylo - a to byla sobota a ne neděle a mělo jít o akci na víkend a v regále nebyla doplněna spousta zboží. Ale zase jsem nakoupila jiné věci, které nekoupím jinde a tak se to trochu srovnalo.

U vedlejšího obchodu jsem poněkud zmátla paní, která pak komentovala na mou adresu něco o neschopnej lidech, co nezkusí otevřít dveře opačným směrem. Asi jí nedošlo, že vzhledem k mladýmu jsem dveře "nemohla" otevřít schválně. A stejně tak jsem mu schválně tvrdila, že je zavřeno.

Cestu zpátky jsme vzali autobusem. Přece jen pěšky s Mišákem je to minimálně 3/4 hodiny a to se mi s nákupem nechtělo.
Na autobusáku mě fascinovali pěkně odrzlé kačeny, odrzlejší byli snad jen ve Stromovce. Pochodovali si to pěkně kolem nás, přímo u autobusového odjezdového stání. A na focení opravdu stačil tentokrát mobil.


Žádné komentáře: