čtvrtek 14. března 2013

365/2013 - 72. Ještě že není pátek ...

Ono totiž bohatě stačilo, že bylo 13. Takový den blbec...
I když díky Mišanovi bylo úspěšné ráno, když jsem se vzbudila, tak jsem zjistila, že si vytahal mé staré "praženy" a prohlíží. Evidentně ho tam muselo něco pobavit :-)
Pravdou je, že díky tomu, jsem dostala nápad na fotku do 52. Ale tím úspěšný den končí. Ono to celkově začíná tím, že nemůžu mluvit, na co sáhnu mi padá z ruky. Každou chvíli něco hledám. V jednu chvíli mobil, prohledala jsem i ledničku a mrazák. Jen pračku ne, protože v době, kdy byla zapnutá tak jsem telefonovala, tam být nemohl a věděla jsem, že jsem ho dala z Mišova dosahu. Ovšem špatně, podal si židli a já ho pak našla v pokojíčku pod polštářem.
Večer jsem měla v plánu brzy padnout, ale zapovídala jsem se s kamarádkou a zase jsem téměř ponocovala. Ale stálo to za to, příjemný večerní pokec s kafem. Ještě že ten internet existuje.

Žádné komentáře: