neděle 5. května 2013

365/2013 - 121. Prvomájová

Na prvního máje babička vyrazila do recesistického průvodu. Já, děda, Míša a neteře jsme zůstali doma. Já nakonec přece jenom vyrazila za nimi. Protože tohle jsem si vyfotit musela. Byla jsem ubezpečena, že ještě půjdou kolem baráku, tak budu mít ještě šanci. A taky jo.
Ale zatímco jsem čekala, než dorazí průvod, tak jsem vyfotila toho velkého zrzavého mazla. No jo, taky už je to psí dědek.
Když odpoledne přijela Lenka pro holky, tak jsme se domluvili na čtvrteční kávu. Navečer nás děda hodil domů. Rychle jsem upravila fotky z čarodějnic, abych je mohla poslat. A taky jsem musela jako každý večer zachranovat koupelnu, Mišák stále ignoruje to, že žádná další verze Titanicu se v nejbližší době točit nebude a už vůbec ne v naší koupelně.

Žádné komentáře: