pondělí 27. května 2013

365/2013 - 141. ... a zase slunečno ...

Myslím, že to pondělní usnutí mi vyloženě pomohlo. Zase celý den byl plný sluníčka. Ráno jsme šli na skupinu. Zatímco jsem čekala, tak jsem měla pocit, že Miš je tentokrát za rušivý element. Psycholožka mi to po tom na konsultaci potvrdila. Ne že by vyloženě nějak rušil a škodil, ale rozhodně byl živější než obvykle. Že by i jeho nabíjelo to sluníčko ... asi ano.

Odpoledne pak řádil na pískovišti, ovšem rozhodl se, že bude řádit na tom u sousedů. Byla tam i malá autíčka. A byl tak zaujatý, že mě dokonce nechal udělat jedny náušnice a fotku na téma - Jeden z pěti smyslů do projektu 52.

Ale když zjistil, že dorazila teta s Emičkou, tak zašel na to naše, kde jí vytrvale likvidoval bábovky. Ještěže Emi se sice na něj občas rozlobila, ale přesto byla v pohodě a trpělivě pro jeho bourání stavěla další. Tedy přesně do chvíle, než si všimla bublifuku a měli hned zábavu oba ..
Mišák se snažil Eminku napodobovat, ale moc mu to nešlo a tak lovil ty, které jsme mu vyfoukli my dvě.

Žádné komentáře: