neděle 19. května 2013

365/2013 - 136. Hokej a mašinky

Denní úkol č. 1 - zásadní a důležitý - Koupit setopbox.

Samozřejmě, že ráno Miš postřehl, že je tu televize a hned se dožadoval pohádky. Pustila jsem mu svou oblíbenou Anděl Páně. A naplánovala jsem po pohádce cestu do family centra, kde je mimo jiné prodejna Euronics. Nakonec jsem mohla zajít jen do místního elektra. Ale vůbec to nevadilo. Po mém vstupu a prohlášení: odešel mi setopbox, potřebuji nutně nový, se oba obsluhující rozesmáli. Jasně, dneska je hokej a to je nezbytné.

Doma jsem v rychlosti nainstalovala. Mišáka celých těch 7 měsíců, co byl stolek pod televizi prázdný, nenapadlo naněj cokoli dát. Jakmile byla televize zapojená, rozhodle se, že to je ideální místo, kde by mohl mít vyrované své mašinky.
Bohužel co se mě týká, jsem holt instalovala televizi kvůli jedinému utkání, hokejisté mi radost neudělali. Ale jsou mnohem důležitější věci. Já udělala radost Mišovi.

Žádné komentáře: