pondělí 6. května 2013

365/2013 - 122. od všeho trochu

Dopoledne bylo běžné. A po obědě jsme měli naplánovaný nákup v Lidlu s tím, že nejprve se zastavíme na návštěve u tety Lenky. Míša už je tam evidentně zvyklej, protože automaticky šel hledat "svoje" autíčka. Tentokrát neměl s kým obchodovat, ale nějak mu to nevadilo. My si daly s Lenkou kafe a tak nějak probraly všechno možné. Protože jsem pak plánovala nákup, tak jsem si ani nebrala foťák. No trošku jsem toho zalitovala, když jsme šli z nákupu a čekali na autobus. Míša byl totiž tentokrát ochotný jít se podívat na kačenky a krom malých kačátek, tam byli i malé nutrie. Ale co se dá dělat. Ono táhnout nákup, sledovat Mišáka a ještě se táhnout s Minoltou není to pravé oříškové.

Vynahradila jsem si to doma. Dostal se mi totiž do ruky starý Helios 44-2 58/2 ze starého Zenita. A vzhledem k tomu, že redukci mezi M42 a Sony A mám, tak jsem si ho chtěla vyzkoušet. Pravda rozhodně to není vhodné na focení dítěte co je jak z hadích ocásků. Fotit je potřeba na manuál a rozhodně se nedá věřit cloně, kterou hlásí fotoaparát. Ten se totiž nastaví na nejnižší možnou - takže režim M a ostřit také manuálně. Ale bylo to takové zajímavé dobrodružství a má to rozhodně své kouzlo.

A večer jsem se pro změnu po delší době zase dostala k digitálnímu scrapbooku. Chtěla jsem v diskusi dokázat své tvrzení, že jsem prostě "sběratelka" a opravdu jsem vylovila 2 kity, které mám opravdu dlouho - oba freebie
PST Design - Night Before a Dark Essence (ten je také z dílny Siti, ale ještě z doby, než svou dílnu PST založila, z roku 2008)
A jedna malá čarodějnice

Cestou k Lence jsem viděla plakáty s upoutávkou na vystoupení středověkého divadla Traken a tak jsem zvažovala, jestli tam některý z těch 3 dnů, kdy tu jsou půjdeme. Nevěděla jsem, zda mi Mišák po 10 minutách neuteče. Ale rozhodně to zajímavě vypadalo.

Žádné komentáře: