čtvrtek 23. května 2013

365/2013 - 138. Milá návštěva

Na sobotu jsem se opravdu těšila. Přijela na návštěvu Babča. Ne není to chyba, opravdu přijela Babča s velkým "B". Úžasný člověk, kterého jsem do soboty znala pouze z internetu. Počasí se rozhodlo nám trošku zaškodit a tak ráno pršelo. S Mišem jsme stihli dojít k bučícímu autu pro jogurty a mléko, ale rozhodně ne k nádraží vyzvednout Babču. Protože by to stejně bylo jen na otočku a jeli bychom zpátky. A tak jsem instruovala do jakého autobusu nastoupit, kde vystoupit a kterým směrem vyrazit a já že už si u vrat na ni počkám. Našla to na první pokus.

A špatným počasím dopoledne jsme si rozhodně nenechali zkazit radost z osobního setkání a krásný den. Míšovi se teta Jára rozhodně líbila a ježeček, kterého mu přivezla taky. A já od ní dostala další úžasný obrázek malovaný voskem do své sbírky. Už jich mám od ní pět. A protože nás spojuje jedno stejné šílenství a to korálky, tak se den bez nich rozhodně nemohl obejít. Slíbila jsem ji, že ji naučím prstýnky z drátů a sliby se mají plnit nejen o vánocích.

Chroustovka k obědu měla úspěch a protože jsem si včas uvědomila, že šopák nebude to pravé, tak jsem pro ni a Miše rychle udělala ještě okurkový salát.

Po obědě jsme se chystali na procházku do centra a do toho jsem ještě na facebooku dostala od Lenky odkaz na nové knížky v Želvím doupěti. No vlastně na jednu - "Hrátky s drátky - Moderní drátenictví" a základní směr odpolední procházky byl jasný. Musím pro ni do doupěte jít, bez té se prostě neobejdu. A tak jsme vyrazili. Už bylo příjemně a na procházku ideál. První zastávka byla v doupěti, kde jsem si koupila vyhlídnutou knížku a i Míša si tam vybral. A pak si ji pěkně všude nosil a hlídal. A protože jsme měli času dost, tak jsme Babče ukázali centrum Mělníka, soutok a krásný výhled do kraje



Potom jsme vyrazili doprovodit tetu Járu na vlak a když odjížděla, tak se Míšovi nechtělo s ní loučit, dokonce ji podal ruku a řek papa. Na to já jenom zírala.
Od nádraží se mu vůbec nechtělo odcházet a ani koukání na kačenky ho moc netěšilo. Ale pravda, že večer plný dojmů celkem brzy usnul.

Žádné komentáře: