neděle 12. května 2013

365/2013 - 126. Crazy

V pondělí se nic moc nedělo. Vlastně taková běžná klasika. Akorát jsem chystala věci na úterní cestu k babičce a dědovi. Připravit věci, nabít baterku do foťáku. Míša celý den pobíhal se svým novým mečem a odmítal ho odložit.
Samozřejmě, že jsme byli na procházce, ale neudělala jsem žádné fotky, no vlastně pár fotek bylo, ale byly všechny nepovedené a tak jsem je kompletně smazala.

A taky jsem se nechala vyhecovat na facebookové skupině digiscrap ke stažení časově omezeného free kitu Fuzzy Gardens od Lorie Davison.
Trošku divočina, trošku šílenství, ale nakonec jsem to musela zkusit.

Napřed opravdu šílená divočina

 Potom ze stejného kitu pokus o něco menší divočinu.
Jen bez rámečků mi to prostě nejde a extrakce, tak ty jsou moje noční můra, ale třeba na ně taky dojde. Ale tady ještě ne ;-). I když přiznávám, užila jsem si to.

Žádné komentáře: