středa 29. května 2013

365/2013 - 142. ... další katastrofy ...

... přesuňte na zítra a už nás nikam nestěhujte
Myslím, že takhle nějak, možná ne doslova, to v tom Saturninovi je. A tak nějak (až na to stěhování) vypadal tento den.
Ráno jsem dala prádlo do pračky a zahájila běžný den, vaření, úklid atd. Míša si hrál s mašinkama, chvilku kreslil, občas pobíhal. Prostě to vypadalo ideálně. Ovšem to jsem si nevšimla, že při pobíhání vyhodil v koupelně hadici od pračky z vany, protože ta tam přece nemá co dělat (asi se chtěl koupat). Ještě, že jsem si toho všimla hned při prvním vypouštění. Ale stejně mě čekala záchrana koupelny a tudíž díky spoustě hadrů měla připraveno na další pračku.
Zbytek dopoledne byl bez katastrof, jen Miš se rozhod hrát si na modelku předvádějící boty. Bohužel jsem nestihla vyfotit, jak sem napochodoval. Tudíž pouze průzkum bot, proč nechtějí držet na noze.

Odpoledne jsem šla zaplatit doplatek plynu, když jsem dorazila na poštu, tak jsem zjistila, že jsem nechala peníze doma. Měla jsem v peněžence peníze na běžný provoz, ale peníze stranou právě na tohle jsem si nevzala. Tak jsme zašli aspoň nakoupit. Míša si nesl pistolku k bublifuku a samozřejmě někde cestou ztratil právě ten nástavec na foukání bublin. A tak jsme cestou zpátky pátrali, bohužel nikde nebyla.

Ale povedlo se mi včas došít náušnice, které jsem slíbila pro zrnka. Jen je zavěsit na háčky. OUVEJ samozřejmě nemám správné háčky. A aby byl závěr večer úspěšný v duchu celého dne, tak se mišákovi povedlo mi zvrhnout misku s jogurtem. Naštěstí na koberec dopadli čokoládové kuličky, jogurt skončil na židli. Vzhledem k jeho hysterickým scénám jsem se rychle vrhla na úklid, než začne řev. Míša se mi vrhl na pomoc a za chvíli jsem ten jogurt ze židle měla na sobě. No jo ... proč by ne a tak spolu s Jiřím Oulickým říkám - další katastrofy přesuňte na zítřek ...

Žádné komentáře: