neděle 19. května 2013

365/2013 - 135. Rybičky, rybičky ...

... vlasně rybičky vůbec ne ...

Miše evidentně začalo bavit určovat směry našich procházek, kdy já ho následuju. A tak se podle toho zařídil i doma. A vyrazil na procházku po okolí všude možně. Nejen tam, kudy jsme zvyklý, ale určoval obvykle směr a to i do míst, kde jsme vlastně nikdy nebyli. Možná se to nezná ničím zvláštní, ale pro mě je to malý zázrak. Ještě loni pokus obejít kandelábr zleva místo zprava vyvolal neuvěřitelnou hysterickou reakci. Už to, že je ochoten se nechat nasměrovat jinam, než vychozenou trasou je úspěch, ale to, že sám si vybírá cesty jinudy je pro mě něco úžasného. Samozřejmě, že jsme přecházeli přes místa, na která je zvyklý a kudy chodíme. A mimo jiné jsme dorazili k rybářským potřebám a protože byly otevřené dveře, tak Miš zamířil dovnitř. A nebo tušil, že maminka potřebuje koupit kvalitní vlasec ... I když ne na rybičky, ale na korálky.
Dokonce jsem při procházce měla i šanci fotit.
Večer jsem se pustila do zprovoznění televize. Sedm měsíců byla na skříni v krabici. Televize v pohodě, ovšem funkčnost setopoboxu byla na nule.No nakonec po 9 letech měl nárok. Tak jsem připojila aspoň DVD. Co kdyby Miš ráno vyžadoval puštění televize. A setopbox se prostě musí koupit. Připojení na server ČT4 sport bylo šílené ...

Žádné komentáře: