sobota 11. ledna 2014

365/2014 - 11. Čekání

Nevím jestli je to pouze můj případ, ale někdy se mi prostě stane, že se mi zalíbí nějaké korálky a musím si je pořídit a pak nevím co s nimi. A někdy čekají opravdu dlouho. Ovšem když přijde ten správný čas, tak je to přesně to pravé.

Měla jsem teď tvořivé dny. Vlastně jedním z mých přání bylo, dostat se letos trochu víc ke tvoření než loni. A tak jsem zkoušela jeden typ náušnic a už vím, že budu muset udělat další. Jednu jsem udělala ve čtvrtek, tu druhou do páru k ní v pátek a dneska jsem je zavěsila na zapínání. A klasicky zafungoval ten zmňovaný n-úhelník. Nenašla jsem háčky a přitom vím, že tu mám poslední 3 páry. Dala jsem jiné zapínání a během pár minut se ty háčky objevily.

Ale ať se vrátím k čekání - tyhle tmavo šedé Miyuki Delica čekali na své zpracování snad šest let. Kupovala jsem si je, když jsem ještě ani nebyla těhotná a Miškovi bude v březnu pět. Šedostříbrné toho tu mám asi tak tři roky, z doby kdy jsem šila kamarádovi vlčí náramek a potřebovala pár kousků a černé baby spajky tu čekali asi rok a půl.
A dneska jsem je vyndala a pustila se do práce ...
A co z nich vzniklo? To najdete v "Dílničce"

Ale i Mišák dneska zabodoval. Účastním se projektu 52 a druhé téma je "Nohy". Miška je opravdu dobrý, dneska se zmocnil foťáku a dané téma stihl ještě než bylo vyhlášeno ... akorát jsem chtěla tu fotku smazat, ale když jsem viděla téma, tak jsem se rozhodla ji schovat jako perličku. On prostě zkoumá co to dělá, když něco zmáčkne a teď zrovna zkoušel "blejskání". To že se nedíval co fotí, je vlastně jedno, hlavně že to funguje.

Žádné komentáře: