neděle 19. ledna 2014

365/2014 - 17. Další krok

Nesnáším telefonáty různých operátorů a nabídek na různá pojištění, změny tarifů, informace o výhodných výhrách v průzkumu apod. A začínají být čím dál odolnější a metoda ohrané desky moc nezabírá. Zřejmě si myslí, že mě přestane za chvíli bavit. No to neví, s kým mají tu čest. Jelikož je to jedna z metod, která platí na Míšu a já jsem schopná celou cestu z centra domů tímto systémem opakovat chválu o šikovnosti., nebo naopak získat zpátky to co chci, tím že do kolečka opakuji, ne to není tvoje, to je moje, tak mám opravdu slušný výcvik. Myslím, že takovým tréninkem na obehranou desku určitě neprošli.

V pátek jsem si to užila, během jedné hodiny volali hned tři. Když zazvonil telefon počtvrté a opět to bylo číslo, které jsem neznala, tak už jsem se rozhodně nepředstavovala a moje "prosím" vypovídalo o všem možném, jen ne o zdvořilosti, či dobré náladě. Chudák paní, co volala si musela myslet, že jsem hulvát, co se ani neumí představit. Nebyla to tentokrát žádná výhodná nabídka. ale telefonát, na který čekám už hodně dlouho. Paní volala z APLA na základě mého objednání z loňska kvůli Miškovi.

Vyšetření probíhá ve dvou částech, nejprve anamnestický pohovor bez Mišky a tam pak už dostaneme termín na diagnostiku. A tak konečně máme další krok k určení problému a hlavně v jakém rozsahu. A já už mám konečně ten první termín a i když ten druhý bude až tak v březnu, tak už je to přece jenom přesnější určení.


Žádné komentáře: