neděle 12. ledna 2014

365/2014 - 12. Klíště

Ne nemám v plánu psát, jak jsme chytli klíště, i když v téhle zimě by to zas nebylo nic tak zvláštního...
Určitě si spousta lidí vybaví scénu "Klíště" z pořadu Možná přijde i kouzelník. A kdo ne, tak tady je.

A Miška má právě takové "klíštěcí" období, že by mohl Oldřichu Kaiserovi směle konkurovat. Jakmile se sehnu nebo si sednu, okamžitě ho mám na zádech a ne a ne se pustit.
Mimo jiné má také období samostatně pomáhací, takže ho mám kolem sebe stále a jak se snaží pomáhat. Dneska se rozhodl, že mě odstrčí od stolu a jablka a mrkev si nastrouhá na salát sám.
Věšení prádla se obešlo bez asistence, teda asistence byla, ale aspoň mi nenosil prádlo ze skříně a pouze ve chvíli, kdy jsem ho začla věšet, on se rozhodl, že ten sušák složí... Asi mu překážel. Ale nechal se umluvit, že ho opravdu potřebuju.

Žádné komentáře: