středa 29. ledna 2014

365/2014 - 29. Negativní postoj

O tom, že Mišák nesnáší změny jsem už několikrát psala a tak tenhle den stál opravdu za to. Večer jsem ještě vystěhovala všechno jídlo na parapet za okno, aby zůstalo v chladu a ledničku jsem vypnula. A ráno tím začal kámen úrazu.
Mišák přišel otevřel ledničku a zjistil problém č. 1 - lednička nesvítí a problém č. 2 byl ještě větší. Není tam oblíbený jogurt. A to se setkalo samozřejmě s velmi negativní reakcí. A tu nespokojenost dával najevo celý den.
Když jsme byli doma, chtěl jít ven. Protože bylo hezky, tak jsme vyrazili na procházku a to pro změnu se snažil každou chvíli jít jinam, vybral si směr a když jsem ho následovala, tak směr procházky změnil. Prostě mi svou nelibost dával pěkně sežrat. Dokonce i to že si nese svůj foťák byl problém ...

Ale zima a procházka ho udolaly a večer proběhl v klidu ....

Žádné komentáře: