neděle 19. ledna 2014

365/2014 - 18. Zaspali jsme ...

... a oba. V noci jsem nemohla usnout a ráno se zas nebyla schopná probrat. A Miška měl taky nějaké spací ráno a tak se stalo. že jsem se probudila těsně před devátou. A to jsem se tak těšila, že zas konečně budu mít dobrý jogurt i mléko. Smůla, když člověk vstává v cca 8.45, tak dodávku co odjíždí v 8.55 prostě stihnout nemůže. Což o to, sama bych to i stihla, ale vypravit s sebou zároveň Mišáka a přitom ho nenaštvat, že musí vylézt z postele, rychle se obléct a navíc jít bez snídaně, to je prostě nereálné. Nedá se nic dělat, tak až příští sobotu.
Takže jsme měli jen takový obyčejný den. Ovšem po večeři se Mišák rozhodl změnit svůj denní program (a to nemá změny rád). Přinesl si z chodby plášťěnku a tak mě zajímalo, co bude dělat dál. Přes tepláky si navlékl kalhoty na ven (co na to, že obráceně a tak měl zip na zadku a kapsy vepředu), vzal si pláštěnku, zimní boty a rozhodl se, že vyrazí ven.
Bohužel se z mé strany setkal s nepochopením. Zjistil, že jako vždy jsem neuvěřitelně natvrdlá a nedokážu pochopit, cože má v plánu. Dokonce se mě pokusil odvláčet i k bundě, kterou chtěl přes pláštěnku ... nepochodil. Místo cesty ven, jsem šla napouštět vanu.
Rozhodl se, že koupání mi rozhodně neulehčí a tak se snažil i do té vany vlézt takhle oblečenej... zas jsem neměla pochopení. Celá příprava na večerní koupání byla jedna komedie stylem "Kdo z koho". On se u toho nevztekal, jen se pobaveně koukal, co já na to...

Žádné komentáře: