pondělí 27. ledna 2014

365/2014 - 24. Trocha tvoření

Předala jsem náušnice, evidentně byla spokojenost, teď ještě až se dostanou k majitelce.

Byla u nás babička s dědou, když odjížděli, tak Mišák chtěl jít s nimi. Tak jsme je šli vyprovodit aspoň ven za vrata k autu. Nechtělo se mu vracet, chtěl se usadit do auta a jet. Ještě bude muset chvilku počkat...

A zase jsem se pustila do tvoření, chvilku mě nechal. Rozhodla jsem se, že si konečně zkusim "oglalu". Není nad to když tak 6 obloučků před koncem u čtvrté řady zjistíte, že tenhle rokajl nestačí. Co pak, celou řadu vypárat, přihodit trošku velmi podobného a udělat mix. Kdyby ten podobný byl na těch obloučkách na konci samostatně bylo by to divné, v mixu se to ztratí... Samozřejmě, že jsem párala, ale nové šití nechávám na další den ....


A taky jsem třídila a promazávala nepovedené fotky z předchozích dnů. Narazila jsem na jednu, kterou prostě smazat nemohu. Ona není zrovna povedená, ale vypovídá své a protože mě chytla, tak jsem si zase jednou zkusila vytvořit LO.

Momenty dne - Fotograf na lovu
Kredit: Natali designs - Every day

Žádné komentáře: