sobota 1. března 2008

1. 3. 2008 - kouzlo starého...


Původně jsem dneska měla jet ke kamarádce a pak na sraz. Těšila jsem se, ale počasí bylo tak bídné, že nestálo za nic. Plánovala jsem spousu skvělých fotoúlovků a nic, zase doma a mám pocit, že už jsem tu vyfotila snad všechno... Ale ouha, mám doma jednu nádheru, kterou beru jako samozřejmou a nikdy mě nenapadlo ji vyfotit. Zatím sice stále slouží jako dekorace, ale třeba to tak nebude stále ...

6 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Marti fotka je moc pěkná, ale vůbec netuším co to je

Lesana řekl(a)...

Á, šicí stroj, že? Ten jsem už kdysi zkoušela fotit u babičky, ale nějak se mi nezadařilo. Od tebe vypadá úžasně :o)

klarissa řekl(a)...

....fakt vypadá skvěle...dobrej nápad..

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

krásný, fakt!

dib řekl(a)...

krásná fotka a určitě nádherný stroj.. mám jeden doma (u naších) ve svém pokoji, a jeden aj tady, i když je zatím zaházený v bordel pokoji.. to jsou fakt krásavci s velkým kouzlem..

Lucka73 řekl(a)...

pěkný - nezvyklej úhel pohledu..... jak by to vypadalo v čb? Ale možná by to ztratilo tu "techničnost "(či jak to nazvat...)