středa 26. března 2008

20. - 25. 3. 2008 - Dokumentace

20.3.2008 - Malý závisláček
poslední dobou má Merlin jeden drobný zlozvyk. Kdykoli si sednu k počítači, tak on si k němu musí sednout taky. Nacpe se mi přes ruku a prý především bych ho měla drbat, pak teprve pracovat.

21.3.2008 - Očekávaná zásilka
Ano dneska mi přišla očekávaná zásilka z Computer Pressu. Přiznávám, že první knížka mě trošku zklamala. Použitelných pro mě je tak 70 stránek, ten zbytek se věnuje úpravám pomocí Photoshopu.

22. 3. 2008 - Návštěva v "ráji"
Ano dneska jsem byla v korálkovém ráji, tedy na otevíracím večírku nově přestěhovaného korálkového obchodu Rooya v Praze.

23. 3. 2008 - Disten
Opět jeden z mých pokladů Disten neboli Cyanit (Kyanit). Nádherný kámen.


24. 3. 2008 - Dvě koule u kamen
Když je kočka doma, tak spolu s Merlinem obvykle zaujmou svou nejoblíbenější pozici "koule" na svém oblíbeném místě - u topení.


25. 3. 2008 - Pár korálků
Jsou připravené na sobotní kurz a je jich něco málo přes kilo.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Found your blog by clicking "next blog", saying hello.

The cats are so cute! Meow

If you visit me, please leave a comment of no more than seven words or less! Have a great day.
http://todayinseven.blogspot.com

Ro řekl(a)...

Tak okukuju, máš víc fotek kamenů? to mě zaujalo hodně. A závidím šedé kočky, černou prostě slušně vyfotit nelze, nemáme v bytě slušné protikladné pozadí a blesk na její lesklé srsti dělá neplechy. Ty vaše čičí jsou na všech fotkách tak krásně "prokreslené"

Anonymní řekl(a)...

Korálky mně strašně lákají,ale nějak zatím nemám odvahu, takže jen obdivuju ;) A máš krásnýho kocoura....

Lucka73 řekl(a)...

Jůů, ten Kyanit - to je krása - moc se mi líbí!!!

Monča řekl(a)...

teeeda to je korálků! krásný!!

Dadouch řekl(a)...

Kočičáci jsou naprosto super :o)))
Korálky také můžu, ně jen korálky, všechny ty životně důležité věci na tvoření - prostě počebujuuuuuu

dib řekl(a)...

merlin je nádherný, krásná fotka! a baruna má stejný názor o hluchém sedění pánů u počítače :-))
obchodová fotka je prima, takové království je lákavé..
a modrý kámen... óóó, ten bych brala!!