středa 12. března 2008

12. 3. 2008 - Barvy, Barvy, Barvičky

Po lehce černobílém pohledu na svět přichází na řadu pohled veselejší barvičkový. Je to dáreček k jedné objednávce.

A k čemu tyhle drobnůstky vlastně jsou? K tomu, aby si člověk vždycky poznal svou skleničku.

Všichni milovníci starých českých filmů (obzvláště pak filmů s panem Werichem) si určitě vybaví scénu s otráveným vínem. A protože jsem si právě na tenhle film vzpomněla, tak jsem si ho hned pustila, aby práce šla líp od ruky. A možná i proto byl můj pohled mnohem barevnější a veselejší.

9 komentářů:

dib řekl(a)...

tak to jsem ještě neslyšela, sympatický nápad :-) a krásně barevné kroužky..

Lucka73 řekl(a)...

pěkný, i tenpodkladovej materiál k tomu sedne - je vidět, že to máš promyšlený!!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Já mám rozlišováky na skleničky, ale rozhodně ne tak nápaditý a promáklý, jsou jen z barvy na sklo a jdou nalepit a zase dát dolů..

klarissa řekl(a)...

..jsi moc šikovná...

Sarah řekl(a)...

To je bezvadný nápad, moc se mi líbí.A umíš ty korálky pěkně nafotit.

Anonymní řekl(a)...

vidím to poprvé, ale líbí se mi ten nápad...;)

Petra řekl(a)...

Krásné značky na sklenice!To by mě nenapadlo a vypadá to fakt hezky!

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

je to supr nápad, lepší než papírové nebo plastové kroužky, co se prodávají v hypermarketech. Já jsem to řešit musela protože jsme takové centrum dění a vyřešila jinak, podle svého, stálí návštěvníci mají skleničky pokreslené vypalovacími barvami se svým jménem, pro ty méně časté máme nálepky z windows colorek, kde je psáno třeba Jed na krysy, moč nemocného koně atd, každý si může vybrat, obřadně nalepí - a to co nalepil, pije celý večer :-D

Dadouch řekl(a)...

Jůůůůůůůůůůůůů, to je super nápad, jsi vážně moooc šikovná.