sobota 29. března 2008

28. 3. 2008 - Touláníčko

Mazaně jsem si domluvila schůzku s Čiři na pátek na poledne. Sice od Prahy nebydlím zas tak daleko, ale spojení rozhodně není přímé, takže pokud bych chtěla být včas v Praze pomocí veřejné dopravy, musela bych vyrazit v 9h. ráno, tak jsem si raději přivstala a do Prahy vyrazila už v 8 s manželem. V 9h jsem byla v Praze a začla své touláníčko.
Hned cestou od auta k metru si posílám SMS pro lístek na MHD. Nevím proč, ale manželovi chodí SMS zpátky hned, mě dorazila až po cca 5 minutách, ale dorazila a já můžu vesele na cestu.
Zastavení č. 1 - Luxor (naštěstí pouze na Andělu, na ten na Václaváku potřebuju víc než půl dne). Zde trávím cca 1,5 hodiny. V klidu procourám obchody a samozřejmě nemůže chybět návštěva mého oblíbeného obchůdku "Horoskop". Tady se mi podařil pěkný úlovek (ale vyfotím někdy příště).
Zastavení č. 2 - palačinkárna v horním patře. Tu taky nevynechám nikdy. Pak už dorazila SMS od Čiřikaví, že bude během 10 minutek na místě, následovalo nezbytné posilnění na cestu a vyrážíme směr Václavák.Na Václaváku vyzvedneme maminku a razíme pro změnu do CFA Hobby v Opletalově ulici. V rámci dalšího plánu Čiřikaví navrhuje návštěvu knihkupectví u "Dobry" v Celetné ulici. Tím se mi určitě chtěla za něco (ještě nevím za co) pomstít. Ocitám se mezi spoustou minerálů a nevím co vybírat dřív (nakonec jsem nekoupila nic, ale pokochala se).
Po návštěvě knihkupectví jsme se rozloučili, Čiří s maminkou vyrazila domů a já se rozhodla pokračovat v procházce Prahou.
Pokračuji na Staroměstské náměstí a samozřejmě opět lezu do knihkupectví, tentokrát "U jednorožce". Zjišťuji, které knížky mi z různých sci-fi a fantasy sérií chybí. Další cesta vedla ze Staroměstského náměstí na tržiště na Haveláku, tam jsem neodolala a vyfotila si klasické plechové traktůrky.

Výlet jsem uzavřela v letňanském Tescu na kafi, kde jsem počkala na manžela, pak jsme naprosto prakticky nakoupili a touláníčko jsem ukončila. Večer už jsem si jen dopřipravila věci na kurz na další den a pak vytuhla.

5 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

jůů taková kopice plecháčů!!! Sem neviděla ani nepamatuju....

Jinak doufám, že skříťa stačil ;)

čiřikaví řekl(a)...

:) pomstít?? nevím nevím, že by za to ze jsem si opet nevzala fotak a tak ti to nemohla oplatit a dat te taky na blog?? :) bylo to prijemne :) setkani...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

koukám čiřikaví velká sympatačka a taky jsem scifi-fantazista takže - ahoooj

Gabiks řekl(a)...

tohle vidět náš Marťa, tak to buď - za prvé - klepne pepka, nebo za druhé, budeme tam muset bydlet :-))

Jinak - příjemně prožitý den, je fajn, že projekt dokáže takhle spojovat lidi ...

dib řekl(a)...

to vypadá na fantastický den.. jenom nechápu, jak jsi mohla tak statečně odolat tolika pokušením... a čiřikaví vypadá velmi sympaticky!!
plecháčky jsou nádherné.. a pekelně drahé.. jeden prťavec za sedm stovek. uá..