pondělí 3. března 2008

2. 3. 2008 - Malé představení

Tak dovolte abych se představil: Jsem panasonic lumix LZ-3 svou majitelkou s oblibou nazývaný "skříťa". No asi bych se nad tím názvem urazil, ale vedle druhého fotoaparátu jsem vážně skřítek. Jsem jen obyčejný kompakt, ale snažím se, aby ona byla spokojená. Poslední dobou totiž mluví o tom, že by potřebovala foťák s větší možností nastavení, ale já si myslím, že bych jí měl stačit.
Jestli si chce hrát s nastavením, ať si vytáhne ten druhý foťák. Pořizovala si mě především díky své lenosti a mé skladnosti. Prý aby měla čím fotit na srazíkách a zároveň aby měla čím rychle vyfotit své výtvory. Na to přece v pohodě stačím, tak se jí snažím dokázat, že makro zvládám (i když potřebuji dobré světelné podmínky, protože s bleskem to prostě není ono). Já vím, že nemám manuální nastavení, ale mám různé režimy, dokonce si může ručně nastavit vyvážení bílé, posunout EV, zvládám sekvenční snímání i bracketing. Takže prosím, až zase začneš přemýšlet, že potřebuješ víc hejblátek, vzpomeň si, že se ti vejdu do kapsy, že mě můžeš tahat úplně všude... že s hejblátky si můžeš vyhrát na minoltě... a hlavně si vzpomeň na fotky plamínků, křišťálu (kamene) či křišťálů broušených a dej mi ještě šanci...
No ne že by se mi nehodil kompakt, který by měl víc ručních možností nastavení, průhledový hledáček, sáňky na externí blesk, ale tak nutně ho nepotřebuji a skříťa mi určitě ještě nějakou dobu vydrží.

Žádné komentáře: