pondělí 3. března 2008

Šicí stroj

A je tu zase čas na střípky. Tyhle jsou věnované 1.3.2008 kdy mě napadlo vyfotit nádherný starý šicí stroj, který mám doma. Přišla jsem k němu zajímavou cestou. Patřil mamince mého přítele. Po našem rozchodu (v dobrém) mi po nějakém čase volala, že ten šicí stroj budou dávat pryč a že se mi líbíl, tak jestli bych si ho nechtěla vzít. Samozřejmě že jsem chtěla. Od té doby mám doma tenhle nádherný poklad, který prostě nedám.
Když mě napadlo ho vyfotit, chtěla jsem zkusit ne zcela tradiční pohled, tak jsem zkusila vyfotit jenom šlapadlo


Ale nějak mi přišlo, že to není ono. Prostě ten den se mi ta fotka vůbec nelíbila. Tak jsem pro změnu zkusila přece jen klasiku - celý stroj, ovšem ani tahle fotka mi nepřišla jako ta pravá. Na třetí pokus mě napadlo vyfotit kolo a protože mě zrovna v tu chvíli zaujalo nejvíc, tak se dostalo do projektu.

S dvoudenním odstupem už mi přišly zajímavé i tyhle dvě fotky a tak si aspoň zaslouží dostat se do "střípků".

2 komentáře:

Petra řekl(a)...

Krásný kousek!

dib řekl(a)...

óóó, moc krásný stroj.