úterý 4. března 2008

4. 3. 2008 - ametystové pohlazení


Jeden z mých křišťálů znáte, a protože jsem uklízela tvořivý koutek, tak jsem vytáhla ze šuplíčku další poklady. Budu je mít na poličce, v šuplíčku byli ještě po přestěhování. Tak tady je jeden z nich.

9 komentářů:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

no vidááá polodrahokam, už to začíná!!!! krásný!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Fialovou teda moc nemusím,ale kámen je to krásný ;-) Povedlo se ti ho pěkně zachytit.

Lucka73 řekl(a)...

Pěkný. No, když mě tam ruší to okolí..... rámeček, co se někde dotýká,jinde má ještě kus místa a to světlo (svíčka) vlevo nahoře. Mně to tam prostě překáží - (jsem hnidopich, co? Kaju se ;o))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Kámen je nádherný, ale fotku bych asi jinak orámovala..

Gabiks řekl(a)...

Mně se to moc líbí. Ametyst miluju ...

dib řekl(a)...

óóóch.. otevřela jsem tvůj blog a byla zasažena.. kameny miluju, fialovou nesnáším.. a přesto jsem si na to vzpomněla až teĎ u komentáře.. je nádherný, silný, vznešený..

Ratu řekl(a)...

ametyst je překrásný, takový poklad nemá v šuplíku co dělat:-)
ale souhlasím, že rámeček je podivný

Celenka řekl(a)...

Bože ten je nádherný, miluju fialovou!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Nádhernej z čuplíku ven ....