sobota 15. března 2008

14. 3. 2008 - Psa bys ven nevyhnal

Zase den na draka, prší, fouká a počasí je, že bys psa nevyhnal. Aspoň tak to teda viděl Denny. Takhle nešťastně se tvářil, když jsem před ním stála s vodítkem v ruce a dotazem, jestli jdeme ven (normálně letí ke dveřím).


A tak jsme nikam nešli, no uznejte, jestli tomuhle kukuči lze odolat.
K další fotce mě inspirovala Lucka. Tohle je pro změnu můj chaos. U malého pc stolku, nezbytný notebook, protože na střídačku nahrávám fotky na webovky a korálkuju. Na desce pro klávesnici leží korálkové podložky s vysypaným rokajlem, samozřejmě nesmí chybět vlasec, a papír s tužkou pro rozkreslování a počítání vzorečků. Mimochodem to přes co mám hozené nohy, je ten gauč se psem. Kocour na klíně už se na fotku nevešel a kafe taky ne.


No dnešní fotky jsou spíš dokumentační, ale vystihují den.

5 komentářů:

Petra řekl(a)...

Pejsek má teda smutný pohled!To se nedá odolat,že!

Sarah řekl(a)...

Jak vůbec můžeš být tak krutá a ukazovat tomu zvířeti vodítko!!! :-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

jé pejsek kouká tak smutně, snad ho nikdo ven nevyhnal!!!!!

dib řekl(a)...

denyho pohled je teda velmi výmluvný :-)

Lucka73 řekl(a)...

Kdcepak na vodítko - je mi jasný, co si myslí....
"tohle, že je neuklizenej stůl??? Byste měli vidět, co tu všechno ještě může bejt....." :o))))