pátek 7. března 2008

6. 3. 2008 - tak tahle teda asi ne...


Když vstávám, tak juchám radostí. Venku je sluníčko, takže konečně vezmu foťák (nejlépe oba) a vyrazím na větší procházku a budu fotit a budu mít konečně z čeho vybírat. Tak tohle nadšení mi vydrželo tak cca půl hodinky. Zamotala se mi hlava, že by změna tlaku, fajn uvařím si turka (obvykle už pijeme spíš překapávaný kafe) a bude to lepší.
Ale když už bylo to kafe uvařený a tak krásně mi vonělo, tak jsem si ho vyfotila. Dobře jsem udělala, protože líp se mi neudělalo a procházka za účelem focení nepadala v úvahu. Další fotky jsou opět spíš pracovní, nebo další verze těch, co už tu jsou. Tak tady jedno kafíčko.

2 komentáře:

klarissa řekl(a)...

...taky jsem vodnář....ale když kafčo, tak rozpust s mlíkem a cukrem...ať je ti zítra líp a můžeš vyrazit na lovy beze zbraní...

dib řekl(a)...

ať už je tio zas dobře, noreen!!