pátek 7. března 2008

7. 3. 2008 - skleněné kouzlení

A je to tady, prvně se opravdu nemohu rozhodnout, kterou fotku. Opět den, kdy jsem fotila a fotila šperky a vajíčka a už jsem z toho tak lehce bláznila.
A tak jsem si jeden vyfotila trošku atypicky, spolu s dalším z mých pokladů ze šuplíku - další křišťál (Křišťály mám 3 ametyst jeden).

A potom jedno sklo, které mám moc ráda, tenhle harmonizující broušený křišťál mi přivezla kamarádka ze své dovolené. Jen jsem ho tak odložila na tu skleněnou podložku a prostě jsem si ho musela vyfotit. Ovšem až bude správná konstelace sluníčka, tak mám v plánu fotku trošku jinou.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jo tak sklo taky můžu ;-) stejná koule semi blýská v okně a za slunečního svitu vytváří na zdi duhové odlesky, které miluje synek...

Lucka73 řekl(a)...

mně se ten křišťál líbí - bliští se tak "živě" a opravdově ..... povedlo se to zachytit....

mk řekl(a)...

Naprosto úchvatné! Jen bych trochu posunula, aby kulička-nožka nebyla nalepená na křišťál. Mel

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Dokonalý, všechny, píšu to jen pod jednu, ale umíš to skvělě, vyrobit, naaranžovat a vyfotit...