sobota 1. března 2008

29. 2. 2008 - bez nálady


Den kdy jsem byla absolutně bez nálady. A naše Jasmínka na mou nenáladu odpovídala po svém...
"Hned mě pusť ven, mě to tu nebaví..."

7 komentářů:

mk řekl(a)...

Moc pěkné. Rychlý prst i závěrka. A nejlepší je odraz v okně. Jsi tam i ty nebo se mi to jen zdá? Mel

Lesana řekl(a)...

Možná bych trochu fotku ořízla a natočila, přijde mi, že se trochu kácí dveře, tak aby se to narovnalo. Nebo se mi to jenom zdá? Každopádně ta momentka je úžasná, slyším řev tygra ;o)

klarissa řekl(a)...

...jůůů....zívá nebo řve jako tygr...?

Iva Veselá řekl(a)...

momentka je to fakt super .. jen bych asi také narovnala ty dveře či co to je ...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

super momentka, naše briž je stejné zvíře :-) fotku bych neřezala, je to momentka a tam to nevadí

dib řekl(a)...

perfektní momentka! kočička s jasným názorem :-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To je šelma! :-) pěkná momentka..