pondělí 3. března 2008

Souboj

Ano díky své pohodlnosti a lenosti je velká většina fotek tady na blogu focena již zmiňovaným "skříťou". No taky blog nemám tak dlouho. Určitě sáhnu i do archivu, kde jsem fotila buď firemním Olympusem C3030 nebo svým prvním slušným digi Olympus C-720 UZ nebo ještě později.
Když si naplánuji fotovýlet, přijde na řadu Konica-Minolta Dynax 5D.

Když vedle ní postavím skříťu, tak se ztratí jen vedle toho objektivu. ;-)
Ale dneska jsem si pro ně připravila malý souboj - kolem 17h, za umělého osvětlení, s nutným přiblejsknutím jsem si oběma vyfotila jeden svůj šperk. Ani v jednom případě jsem fotku nepoužila přímo, vždycky je provedená úprava (ořez, jas, kontrast).
U minolty jsem si víc hrála s nastavením, takže výsledkem bylo mnohem více fotek, ze kterých jsem se snažila chytit tu pravou. Další výhodou je polarizační filtr.

Ale myslím, že ani skříťa v souboji nedopadl úplně zle.
A ještě jedna fotka z úplně jiného úhlu - foceno Minoltou, ale ty předchozí dvě daleko lépe vystihují barvu kapky - je temně modrá se stříbrným pokovem a v různých úhlech hází odlesky jinak modré.

4 komentáře:

Iva Veselá řekl(a)...

Norren ty šperky jsou úžasné, jak provedením tak fotkou, nejlepší mi příjde ten poslední... ty je také prodáváš?

Ratu řekl(a)...

Norreen, ty jsi tedy hračička:-)
máš to krásné všecičko, šperky i fotečky:-)

Petra řekl(a)...

Máš překrásné práce!Já sice na to nejsu,šperky nenosím,ani snubák(ani nevím kde jsem ho dala) ale fakt jsou moc krásné na pohled!

dib řekl(a)...

mno, mě se nejvíc líbí fotka konicy.. :-)
obdivuju tvoji zručnost, tvoje nadšení, tvoji trpělivost (která k tomu bezpochyb patří) a tvůj cit pro krásno.