pátek 19. dubna 2013

365/2013 - 103. Máš fotit deštníky ...

Někdy potřebuju z toho šíleného kolotoče vypadnout a tak vítám různé možnosti. Jednou z nich byla otevřená dílna "Hrátky s drátky" v dílně u Lubky

A tak jsem dopoledne svěřila Míšu babičce s dědou a vyrazila do Prahy. Lubka mě požádala, jestli bych ještě před dílnou nenafotila její malované deštníky. A protože akorát přestalo pršet, tak jsme se rozhodli nafotit je venku. Pravda pro změnu začalo trošku víc foukat a deštníky prchaly...

Tudíž je Lubka musela při focení držet. Bavila jsem se focením, splnila jsem si úkol do 52 a ze zábavy mě vytrhla věta - Máš fotit deštníky, ne mě ...
Ale čestné slovo, fotila jsem deštníky nebo spíš i deštníky.
Ale zpátky k dílně, byla prostě fajn, pár ženskejch, kleště, drátky, korálky a spousta pohody. Zase jsem si odpočinula a načerpala energii na další dny.

Žádné komentáře: