pátek 19. dubna 2013

365/2013 - 106. Mobilní telefon, zdroj nekonečné zábavy?

Mišáček zabodoval, zmocnil se diáře, kde mám časy kontrol a různých akci. A tak vím, že 17.4. máme kontrolu u doktorky, ale nevím čas. A opravdu se potřebuju dovolat. Beru mobil a vytočím číslo, ale ouha, místo klasického tonu mi operátor sděluje, že i když nemám kredit, tak mohu zaslat výzvu o zavolání. Co to je za blbost - při posledním telefonátu mi to nehlásilo kredit pod 50 kč a jestli jsem mezitím odeslala 2 SMS. Tak jak můžu být bez kreditu. Vím že by tam mělo být něco kolem 70-80 kč. Pro jistotu posílám dotaz na kredit - 84 Kč. Zkouším znova volat, opět mi to nedovolí kvůli nedostatku kreditu. Přihlašuji se do aplikace operátora pro předplacené karty - vidím zůstatek kreditu 84 kč. Znovu jdu telefonovat - a opět stejná situace. Nakonec si řeknu, že si kredit dobiju, stejně bych to udělala nejpozději další týden. Přijde SMS s potvrzením o dobití a aktuálním stavu, SMS o odměně za dobití, ovšem telefonovat stále z důvodu nedostatečného kreditu nelze. No jestli mě tímhle chtějí přesvědčit na své nové tarify, tak se pletou. V zoufalství už přemýšlím o tom, že zaběhnu na poštu a koupím kartu od konkurence, abych si mohla vyřídit nutný telefonát...
Ještě to za půl hodiny zkouším znova a konečně jsem se dovolala. Ano mobil a jeho operátoři jsou opravdu zdrojem nekonečné zábavy. Bez nich bych se mohla nudit.

Po obědě jsme se šli projít a cestou zpátky jsem si vyzvedla ve schránce obálku, kde na mě čekalo překvápko. No překvápko, o tom, že knížka dorazí jsem věděla, jen jsem nevěděla kdy. Samozřejmě ji Mišan opět musel prohlédnout dřív než já.
Ale když jsem ho uložila, tak došlo i na mě a já se chytám, jak si vyzkouším postupy v ní popsané.

Žádné komentáře: