neděle 21. dubna 2013

365/2013 - 111. Ztráty a nálezy

Dneska byla RC Kašpárek pořádaná akce pro děti k zítřejšímu Dni Země. Ovšem mě jako relativně čerstvému přistěhovalci místo konání moc neřeklo. Ale co mám pusu, resp. klávesnici a ruce a tak se zeptám. Napsala jsem Želvě a bylo mi vysvětleno, kde to je a když odbočku náhodou opravdu nenajdu, tak mám dorazit k nim a ona mi ji ukáže. Odbočku jsem našla, ale i tak jsem se rozhodla do doupěte zajít na odpolední kávu a eventuelně na zmrzlinu.
A když už jsme s Míšou dorazili, zeptala jsem se, zda se přece jen čepička nenašla. NAŠLA. A byla připravená na věšáku. Když jsem ji sundala a podala Mišanovi, rozsvítil se jako sluníčko.

A pokud máte pocit, že vidíte dvě kšiltovky, tak je to tak. Té s lebkami se odmítl vzdát, ale tu nalezenou si musel hned nasadit. Takže obě oblíbené kšiltovky (sám si je loni vybral) a k tomu zmrzlina = jedno velmi spokojené dítě. Aspoň na chvilku.

Žádné komentáře: