neděle 21. dubna 2013

365/2013 - 110. Mobilní telefon zdroj nekonečné zábavy II.

Poslední dobou mám s mobilem opravdu veselo. Ovšem tentokrát se o tu zábavu postaral Mišák. Zase měl jeden ze svých nespavých dnů. Takže ve 4 ráno dorazil ke mě, ale to se ke mě jen zachumlal a spal. Ovšem v 6 se rozhodl, že nevidí už důvod spát. A bylo mu úplně jedno, že  já nemohla v noci usnout a do dvou se převalovala. A protože začal rachotit věcma v kuchyni, nezbylo mi nic jiného než vstát a jít mu udělat snídani. Pak jsem drze ještě zalehla a doufala, že zvládnu aspoň trošku podřimovat. Mišák se nasnídal a usadil se u pastelek a já klimbla. Probral mě zvuk telefonu - oznamovací ton. To mě rychle probralo. Mišan držel můj mobil a někam telefonoval, navíc ho zapnul na reproduktor, takže bylo slyšet jak vyzvání. Ale asi nebyla odezva tak rychlá, jak si představoval, tón už ho nebavil a navíc zaregistroval, že jsem vstala a tak raději rychle zavěsil.
Během chvíle začal telefon zvonit, volala kamarádka. V první chvíli mě napadlo, co se děje, že mi volá v 7 ráno. Jakmile jsem telefon zvedla, bylo mi to jasný ...
Ahoj, co se prosim tě děje?
Aha - tak tobě telefonoval?

No a měly jsme jasno obě. Kamarádka prostě nemá ideální jméno, je totiž v telefonním seznamu na prvním místě :D Jediná šance je, že naučí psa zvedat telefon, aby si mohli spolu pokecat :D

No a ještě nový plyšový přírůstek - ve středu na poště jsme mimo jiné vyzvedli s Míšou balíček, který si hrdě sám nesl. Jedna úžasná korálková kamarádka mu poslala plyšovou rybku. Ovšem ta nejúžasnější věc na rybce je horní ploutvička, dá se totiž stočit do háčku a může se pověsit a tak když ji netahá po bytě, necpe do vany a podobně, tak rybka má své místo nad jeho postýlkou.

Žádné komentáře: