čtvrtek 4. dubna 2013

365/2013 - 93. Domácí nádraží ...

Vlaky a vláčky jsou u nás na každodenním pořádku. Miš je prostě miluje. Poslední dny vede především vláček Duplo a dneska mu postavil i takové zvláštní nádraží. Panáčkům tam dal židličky, aby mohli koukat, jak jezdí vláčky a dokonce stoleček, kdyby si chtěli dát kafe. No má to vymakaný :D
A já jsem pro změnu zjistila, že jsem asi blázen ;-) Zítra jdu na workshop na téma - náhradní komunikace. A potřebuji s sebou fotky věcí a situací z Mišákova běžného života. A tak jsem večer pobíhala s Minoltou po bytě a fotila, co by ještě mohlo jít použít. A najednou mi došlo, že asi je zbytečné kontrolovat, zda je Tomáš kompozičně v pořádku, nebo zda sklenici vody bude lepší fotit na výšku či šířku a hrát si s ořezy a že jablko klidně může být uprostřed. Obrázky mají fungovat pro komunikaci ne na výstavu ...


Žádné komentáře: