sobota 6. dubna 2013

365/2013 - 94. Workshop

Dostala jsem od psycholožky, kam chodíme s Míšou na skupinu upozornění na workshop centra rané péče APLA na téma náhradní komunikace. Vzhledem k naší situaci, kdy prostě nevím a tápu mi to přišlo jako báječný nápad a hned jsem se přihlásila. Vím, že používat komunikační kartičky nám určitě pomůže, ale jaké a jak v tom prostě tápu a potřebuju poradit.

A tak jsem vyrazila, minoltu jsem sice s sebou měla, ale na focení nějak nedošlo ani cestou, ani na místě. Ale získala jsem spoustu informací, rad jak dál pracovat a zkušeností od maminek, které jsou na tom podobně. Taky jsem si vyrobila některé základní karty z fotek, které jsem měla s sebou. Ale i kdybych žádnou nevyrobila a nedonesla domů, tak setkání pro mě bylo velkým přínosem.

A tak aspoň výsledná fotka, toho, co jsem si přinesla domů

Žádné komentáře: