neděle 21. dubna 2013

365/2013 - 107. Čáp ztratil čepičku ...

... tahle říkanka, kterou jsem si z dětství vybavila vystihuje příhodu dne.

Ráno jsme vyrazili na kontrolu k psycholožce, kterou jsem zároveň požádala o zprávu pro centrum ranné péče APLA, že zvažuje diagnozu PAS a z toho důvodu nás posílá na diagnostiku. A my můžeme být zařazeni do centra ranné péče. Myslím, že Mišákovi to hodně pomůže a mě taky, když dostanu rady jak na něj a nebudu muset neustále tápat. Taky máme dobrou zprávu, že skupina bude pokračovat hned od května a dotaz, jestli chceme pokračovat.Rozhodně chceme, to je věc, kde neváhám ani minutu. Vidím Mišanovo pokroky a navíc se tam i těší.

Potom jsme museli na poštu, tu Mišák moc nemusí, zvlášt když musíme postupně ke třem různým okýnkům. Už byl opravdu protivný, nenaladěný a tak jsem ho uklidňovala s tím, že za chvilku půjdeme k Želvě a že si tam bude moc hrát na písku, protože je hezky a už tam funguje i dvorek a pískoviště. Těšila jsem se, že udělám u Želvy nějaké fotky. Ovšem to bych si musela den předtím zkontrolovat stav baterky. Samozřejmě pár prvních fotek a foťák se vypnul - vybitá baterie.
A aby toho nebylo málo, tak Mišan někde dobře schoval svojí oblíbenou kšiltovku. Prostě ze Želvího doupěte jsme odcházeli bez ní. I Zuzka šla zkontrolovat pískoviště, jestli ji tam Miš nenechal. Nikde jsme ji neviděli a tak jsem si řekla, že jsem ji asi sbalila do batohu a nechtělo se mi ho probírat. Bohužel doma z batohu nevypadla. A protože k Želvě s ní došel, musela zůstat tam. A nezbývalo než doufat, že při příští návštěvě se k nám vrátí.

Když jsem akorát dodělávala oběd, volala mi Lenka, že se chystají s holkama na procházku, tak jestli jsme doma, že by se tu zastavili. Dorazili akorát ve chvíli kdy Míša dojídal oběd. Holky mezitím objevily Míšovo pirátské, rytířské a vikingské vybavení a tak ho musely otestovat. Bohužel baterka foťáku byla v nabíječce, takže to nemám zdokumentováno. Pak jsme s Lenkou vypustili děti na pískoviště a my si sedli na lavičku s kafem k nim. Probrali jsme korálky, knoflíky, tvoření a vůbec prostě takové ty ženské záležitosti.

Prostě zase jeden báječný den ...

Žádné komentáře: