pondělí 29. dubna 2013

365/2013 - 116. "bez..."

Nevím jestli za to může čtvrteční úplněk či zatmění. Ale tenhle pátek jsem měla prostě pocit, že je prostě divnej. Ne smolnej, nebo vyloženě špatnej, ale prostě divnej.  Miš se evidentně špatně vyspal a vstával jak se říká pr... napřed.  Nevím jestli na něj ještě působil ten čtvrteční úplněk, ale byl protivnej, uvřeštěnej nenaladěnej. Když jsem nepochopila co po mě chce dostával totální hysterický záchvaty a já se k nim pomalu blížila taky...

... Někdy jsou prostě takové dny kdy je všechno naruby. Kdy bych přála vidět co se ve mě děje, těm kteří mi říkají, jak obdivují, že zvládám Miše s klidem. Někdy je to klid před bouří, z únavy a stresu nemám daleko vybublat a začít ječet, ale ne na Miše, ale prostě jen tak ječet a všechno ze sebe vyventilovat.  Navíc začíná být osobnost a je čím dál náročnější určit, kde je už problém a kde mě jenom testuje. Tenhle pátek jsem měla zoufalý pocit, že mi snad úplně všechno dělá naschvál.

Když se večer koupal vzpomněla jsem si na hru AKT - a jak tam celej den ječí, tak šup hlavičku pod vodičku. V tu chvíli jsem se prostě musela zasmát a trošku se mi ulevilo. Ale i tak byl celý den prostě únavný a náročný i když to tak vůbec nemuselo vypadat. Ono nic nebylo tak zlé, ale bylo toho prostě moc za sebou. Prostě 100x nic (atd. atd.) ...
Večer jsem měla pocit, že všechno je naruby, uvědomila jsem si, že i když jsem celý den nosila minoltu s sebou, tak jsem prostě neměla nejdřív možnost a poté energii ji vyndat a fotit. Chtěla jsem původně vyfotit aspon nějakou fotku, ale páteční únava mě opravdu porazila a já už nenašla v sobě sílu, abych za každou cenu našla předmět k vyfocení, tak aby vystihoval den ...

ANO byla jsem totálně utahaná a jen jsem večer seděla a jak se říká koukala do blba. Ale co, vždyt já podle názoru jedné osoby nemám důvod, vždyť mám jenom jedno dítě... (co na tom, že život s ním je občas podobný adrenalinovým sportům). Něco na tom výběru jména bude, stále bojuji a bitvy s Mišákem budou na denním pořádku. Jen se nedají bojovat násilím ale pouze trpělivostí a láskou.

P.S. - Malinko změním pojetí 365 - někdy prostě na tu fotku nedojde, ale jindy je mi líto dát jen jednu. Deníček bude existovat dál, budu se snažit aby výpadek fotek byl co nejmenší, a jindy jich bude víc, protože není zas moc k povídání, ale spousta obrázků z daného dne.

Žádné komentáře: