středa 5. února 2014

365/2014 - 36. Škodná doma ...

Den probíhal v klidu, Miška byl ještě u babičky s dědou a tak jsem si mohla spoustu věci udělat, připravit. A připravit i ledničku na čtvrteční prohození za jinou.

Za to ve chvíli, kdy Mišku přivezli, bylo ho všude plno. Nejprve zkontroloval novou konývku na čaj. Změny on prostě nikdy nepřehlédne, i když to tak někdy vypadá. Ale některé vezme na vědomí okamžitě a bez zájmu, jiné vezme na vědomí a musí je prozkoumat a pak jsou bohužel takové, u kterých to že je zaregistroval rozhodně nepřehlédnu díky hysterickému řevu (naštěstí je jich čím dál méně). V tomhle případě šlo o novinku, která ho zaujala a konvičku podrobil důkladnému průzkumu. Rozhodl se, že je divná, protože ta nádoba co je uvnitř vůbec není na čaj vhodná a ten čaj v ní po nalití nedrží a nedrží...
¨
S nadšením uvítal, že jsem koupila nové tekuté mýdlo místo klasického, už menší nadšení způsobilo, že jsem ho po umytí rukou hned dala stranou a nedala mu možnost ho zlikvidovat a vypotřebovat během 10 (no spíš 5) minut.

Byla jsem upozorněna, že sice neměl klasicky večeři, ale něco konzumoval celé odpoledne, takže asi bude najedený. Tak slupnul ještě večeři. A když jsem šla napouštět vodu do vany, tak tu pobíhal po celém bytě a oblečení před koupáním odkládal tam, kde zrovna odpadlo.

Ovšem zážitků měl určitě spousty a tak brzy usnul ...

Žádné komentáře: