sobota 22. února 2014

365/2014 - 42. Skromné přání

11.2.2014
Čas letí a já jsem zase o rok starší. A protože nejsem úplně fit, tak mám jedno celkem skromné přání. Chtěla bych si přispat. Aspoň chvilku, do 9 by stačilo a tak do 10 nemuset vylézt z postele. Jsem soudná a vím že po Mišákovi nemohu vyžadovat snídani do postele :-) Jen kdyby tak zrovna dneska měl svůj "líný den". Tedy den, kdy se mu prostě nechce vylejzat z postele a objeví se kolem deváté jen proto, aby zalezl ke mě. Nebo na gauč a koukal na pohádku....
Ani omylem - v 6 ráno se přiřítil jak velká voda a usoudil, že jsem ideální terč pro skoky a poskoky. Ale ještě se nevzdávám, jdu mu udělat snídani, pak pustím pohádku, znovu zalezu a tiše doufám, že ho to zabaví a dá mi třeba aspoň hodinku ... jo sny a představy jsou prostě skvělá věc, realita je úplně jiná, snídaně je v něm během pěti minut a oblíbená pohádka tentokrát nezabírá... Předstírám, že ho nevidím, že necítím ten loket co se mi zarývá do žeber, určitě to přestane... přestalo, kouknu co provádí, stojí před knihovnou a vyndavá knížky jednu po druhé. Tohle neokecám, nezbývá než vstávat ...
Stejně než dojdu z koupelny, je už po koberci rozložená celkem pěkná várka knížek a Mišák si je důkladně prohlíží. Jediné štěstí je, že je neničí... Je to jasný, dneska liný den nebude, Mišák energií přímo srší a tak spolu vaříme, kreslíme, na úkoly se tváří už méně příjemně. Ale prostě fungujeme jak to jde. Neobejdeme se bez pravidelné procházky.
Snažím se věšet prádlo a zatímco já na jeden sušák prádlo věším, Miška ho z toho druhého sundavá. Evidentně ho to baví, jedinou chybou je, že to prádlo není ještě suché.
Večer se musel navléknout do svého oblíbeného zaječího županu a začal se tvářit jako strašně unavené dítě. Samozřejmě, že ještě hodinu po uložení v pokojíčku o něčem s plyšáky diskutoval.
No přání se mi nesplnilo, ale stejně to byl fajn den. Na jedné diskusi jsem si přečetla o skládání origami jeřábů a rozhodla se zabojit. Večer jsem jednoho vyzkoušela, ale přiznávám, že jsem si při skládání toho prvního připadala jako úplný tupec. Nakonec jsem vyhrála, ale to už byla vlastně půlnoc ...

Žádné komentáře: