úterý 11. února 2014

365/2014 - 37. Náročný úkol

Den, který probíhal prostě v klidu, stihla jsem ...

... dodělat a vyfotit přívěsek pro kamarádku ...
... dotáhnout tady rest a dopsat chybějící dny až do 2.2.
... navléknout si v pondělí nakoupenou pohanku na turka a začít ho háčkovat (a zjistila jsem, že se zlepšuji, než jsem došla ke čtvrté řadě, tak turek vedl pouze 3:0)

Tou poslední větou jsem trošku zmátla některé přátele na facebooku. Tedy ty nekorálkové. Ne nejedná se ani o recept, ani o výrobu kuchyňských dekorací. Pohanka jsou nádherné mačkané české korálky, které prostě připomínají semena pohanky. A "turek" to je háčkovaná tzv. turecká spirála. Když jsem ji zkoušela poprvé, tak jsem ji 8x párala, že jsem se dostala do čtvrté řady, která je taková zlomová a už dobře vede. Tentokrát jsem párala jenom 3x, tak třeba příště už to bude bez párání...

Po poledni přijel švagr a děda přehodili mi lednici. To byla pro mě ta nejdůležitější událost dne. Tak jsem ji rychle umyla a vyrazili jsme s Míšou na procházku. A po návratu došlo na ten pro Míšu nejnáročnější úkol dne. Umístit zase na lednici všechny magnety. A protože lednice je menší než ta původní, tak přece dalo práci vymyslet to nejideálnější rozložení. Základní rozložení mu trvalo asi tak 3/4 hodiny a pak je ještě 4x přemisťoval než byl spokojen.

Žádné komentáře: