pátek 28. února 2014

365/2014 - 57. Máma se nesmí nudit

26.2.2014
... to bylo zřejmě Mišákovo hlavní heslo pro tento den.

Není nad to užívat si ráno ještě trošku lenošení. Miš mě ani nevyháněl z postele, jen mi nosil postupně ukazovat některé hračky. Mimo jiné i krásnou barevnou kostičku. Vůbec jsem ji nedokázala zařadit, kde má mezi jeho hračkami své místo. Najednou mi to došlo ... to není kostička, to je krabička s polštářkem od razítek. V mžiku jsem zapomněla na spánek a lenošení a bleskově vstávala a rychle se snažila "Miše" ulovit a sebrat mu jeho kořist :D

Bublifuky jsou báječný vynález a rozhodně jich není doma nikdy dost. A samozřejmě, že jednou za čas je nezbytné provést inventuru. A tak Miš pěkně přestěhoval všechny malé bublifuky na stůl a postupně kontroloval jejich stav a zkoušel jestli správně "bublají". Ovšem samozřejmě, že jsem matka bez pochopení pro inventuru. Dovolila jsem si je před obědem uklidit na polici, aby vůbec bylo kam ten oběd dát. Pravda není zrovna vhodné předpokládat, že všechny budou zavřené a na to jsem zapomněla. Skore vyšlo dobře, zavřená nebyla pouze jedna, ovšem ta zcela plná ...

Ovšem inventura zřejmě nebyla správně ukončena, protože po svačině se bublifuky objevily na stole znova, tentokrát komplet včetně litrové náplně. A teprve před koupáním je Miš sám začal uklízet na polici. Úspěch zvrhl pouze jeden - jasně že ten litrovej.

A po té vysilující a vyčerpávající činnosti (starat se celý den o to, aby se máma nenudila) si zasloužil relax ve vaně.


A večer neměl ani v nejmenším chuť spát. Z pokojíčku se neustále ozývalo vejskání a povykování. Tak aspoň malá šance, že další den nebude brzký budíček ...

Žádné komentáře: