čtvrtek 27. února 2014

365/2014 - 46. Dvouhlavá saň

15.2.2014
Někdy se tak člověk probudí a má pocit, že má dvě hlavy. Ale kdybych aspoň jako správná dvouhlavá saň měla ty dvě hlavy vedle sebe... Ale já měla jednu uvnitř druhé a samozřejmě, že uvnitř byla ta větší, která se tou menší snažila prorvat ven... Při pokusu promluvit na Miše evidentně plného energie, jsem vydala pouze prapodivný sípavý zvuk. Skvěle Mišákův pokus o regulaci teploty v bytě z předchozího dne přinesl své úspěchy. Rozhoně nemám šanci ho okřikovat a při tom jaká jsem mátoha, ho nejspíš nebudu ani omezovat ve vystěhování kníhovny (což je jeho oblíbená činnost). Takže jeho pokus mu vyšel na jedničku.

Ještě že neumím vařit malé porce na jeden den a mohu jen zalovit v lednici a ohřát...

Jdu zapnout počítač a vida, asi mu taky není dobře, prý Systém nenalezen. Co si to vymýšlí pro boha. Po podzimním odchodu disku jsem si poctivě všechno zálohovala denně, pak jednou týdně a teď už jsem nezálohovala měsíc... Kontroluju jestli náhodou nemám špatně nastavení a nepokouší se načíst systém z DVD. Ani jedné mé hlavě to nemyslí, a tak dělám tu nejjednodušší věc. Počítač vypínám a vytahuju osmiletého stařešinu. Pro připojení na net, kontrolu mailů to bude stačit. Až mi to začne myslet, začnu řešit, ten druhý počítač.

Tentokrát by neměla data být takový problém, disk je fyzicky v pořádku, jen ty šílený wokna nějak divně větrají...
Miš se dokázal zabavit ... půlka knihovny je vyskládaná na koberci a Miš si odkráčel jezdit autíčkem.

Večer už jsem na tom líp, ale problém s počítačem řešit opravdu nehodlám. Jen si pro jistotu stáhnu live verzi linuxu... na později, až budu mít čas a náladu ...

Žádné komentáře: