neděle 23. února 2014

365/2014 - 43. Jak řešíme spory a malý pomocník

12.2.2014
Už jsem psala, že Míša se rád dívá na sport. A tentokrát kvůli tomu došlo k malému domácímu sporu. Přesně k takovému, k jakému docházelo doma, když jsem byla malá já. Když jsme se s tátou chtěli dívat na hokej a máma na krasobruslení. Obvykle jsme s tátou vyhráli a hodlala jsem vyhrát i tentokrát. Přepla jsem na hokej. Ou to byl najednou zuřivý protest. Prostě změna ...

Naštěstí je Mišák tvor úplatný a oblíbeným jídlem se dá spousta situací vyřešit. A já zrovna měla na plotně bramborový guláš, který jsem dodělávala na další den. Mišákovi nějak nevadilo, že je už po večeři, dal mi jasně najevo, že buď chce zpátky přepnout televizi, nebo nandat tuhle dobrotu...

Mezi první a druhou třetinou byla zrovna doba na napuštění vody do vany a večerní koupel. A Miš se rozhodl, že mi musí rozhodně pomoc (pokud to tedy nebyla odveta za tu přepnutou televizi). Po chvíli ve vaně sebral svoje oblečení, které bylo odložené na pračce a rozhodl se, že určitě  potřebuje přeprat. Šlo do vany za ním.

A večer jsem pokračovala ve zkoušení jeřábů. Šlo mi to rozhodně líp než den předtím. Takže jsem jich udělala ještě 8 a celkově jsem přispěla devíti kousky.

Žádné komentáře: