pondělí 3. března 2014

365/2014 - 60-61. Chleba

1.3.2014
Ano občas se stane, že se některý den vůbec nic neděje, i když se to stává zřídka. Prostě žádná Mišova specialitka, ale všechno tak nějak v mezích možností normální a běžné.

Jediné co, zbláznil se mi počítač, teda windows a snažily se mi vnutit, že jsou nelegální, co na tom, že číslo jsem opsala ze štítku na notebooku. Asi tam pošlu invazi tučňáků ...

2.3.2014
Ale mimo jiné jsem při hledání informací narazila na jednom blogu opět na nehnětený chléb. A protože už to bylo poněkolikáté, rozhodla jsem se, že tentokrát ho zkusím. A tak jsem večer zadělala těsto, aby přes noc mohlo pěkně 12 hodin kynout.

S výsledkem jsem nakonec byla spokojená. Sice není nejkrásnější,  ale chuťově skvělý



P.S. fotky z 1.3. jsem nedopatřením smazala z karty v domnění že jsou na tom počítači co se s ním zrovna nebavím. Tak jedna bude chybět.


2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Nehnětený chlebík je fakt dobrý .... už ho peču z dvojité dávky a stejně je hned pryč:-))

Ali řekl(a)...

Pořád chlebu odolávám, ale asi se na něj fakt vrhnu!