úterý 4. března 2014

365/2014 - 62. Připrava

Ráno jsme byli na skupině a Miš prostě fungoval i nefungoval po svém. Je důsledný, když se rozhodne, že něco fakt nesnese, tak na tom trvá, i když to do té doby mohlo být zcela v pořádku. Například odmítal písničky a pohybové aktivity a tak šel přehrávač vypnout.

A odpoledne se neslo v duchu příprav na zítřejší velký den. Neumím péct dorty a hlavně mě to ani nebaví a tak jsem musela najít náhradní řešení. Chvilku jsem zvažovala, jestli mu neupeču 5 šišek štrůdlu, možná by ho ocenil víc než dort. Nakonec jsem se rozhodla, že budu stejně neoriginální jako minulý rok. A šla nakoupit bebe sušenky, tvaroh, zakysanou smetanu, čokoládu na vaření a lentilky. Opět budou bebe řezy. Střecha ne, tu nemá rád, v té je banán. I když možná už by ho jedl, chutě se mění, ale raději vsadím na jistotu. A taky by se do ní špatně zapichovaly svíčky.

Miš rád pomáhá v kuchyni. Ale tentokrát jsem tvorbu "parodie na dort" nechala na večer, až bude spát. Jinak by se mi taky mohlo stát, že bych neměla krémem co slepovat, protože by sušenky sežral a lentilky by asi taky nevydržely.

Ještě rychlá dokumentace po dokončení a na jeho velký den je vše připraveno
Teď jen doufat, že se ráno probudím první já, nebo že Miš neobjeví dort v lednici.


Žádné komentáře: